Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
June 19, 2013, 08:27:29 AM
Home Help Search Login Register
News: Welcome to the GuerrillaGardening.org Community, a place for guerrillas and wannabe guerrillas from around the world. Enlist with a username and password to share your guerrilla gardening plans, activity and advice. Find support or just go for it solo, sow the seed and get something growing. Click here to return to the home page: www.GuerrillaGardening.org

You can also connect with people at the GuerrillaGardening.org Facebook group here: http://www.facebook.com/guerrillagardening

TIP: To get alerts to replies to your messages click PROFILE then click "Look and Layout Preferences" on the left hand side menu. There is a check box to get alerts, and a check box to see recent posts at the top.

+  guerrillagardening.org
|-+  Regional Boards
| |-+  Norway
| | |-+  Oslo
0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 Go Down Print
Author Topic: Oslo  (Read 8539 times)
Kjell
Norway GGs
Troop
*

« on: September 03, 2009, 12:26:51 PM »

Er det noen geriljafolk i oslo?
Jeg flytter straks til byen og er klar for litt h?stplanting Smiley
Kjell
Annikken
Troop
*

« Reply #1 on: March 05, 2010, 10:39:38 PM »

Hei Kjell.

Vi er en gjeng med folk som gjennom norsk permakulturforening arrangerer bigtime kollektiv geriljahagevirksomhet i Oslo denne v?ren. Kom gjerne  p? m?te n? p? torsdag kl. 18 hos Gaia arkitekter i parkveien 29(tror jeg det er..)

Dette trenger Oslo!

-Annikken.
Kali
Norway GGs
Troop
*

« Reply #2 on: March 08, 2010, 09:29:13 PM »

Hei!
Jeg bor ogs? i Oslo. Jeg er glad det endelig er nordmenn her, har ikke sjekket p? lenge.
Madrea: Hvilken torsdag? Smiley Jeg vil gjerne v?re med hvis jeg f?r og har tid. Jeg har hagehansker liggende klart. Smiley

x x x x
Kali
Kjell
Norway GGs
Troop
*

« Reply #3 on: March 09, 2010, 01:53:40 PM »

Hei Anniken!
Jeg har et annet m?te akkurat da p? torsdag (Treets Venner styrem?te:), men blir gjerne med senere.
Annikken
Troop
*

« Reply #4 on: March 10, 2010, 12:05:29 AM »

Hei p? dere.

Supert ? se at det er litt aktivitet!
Sjekk ut linken for mer info om m?tet imorgen:
http://underskog.no/kalender/62963_geriljahage/forestilling/91523

H?per vi sees Kali- og Kjell: Vi holder deg oppdatert p? hva som skjer. Planen er ? f? alle inn p? forumet her, s?nn at kommunikasjon og logistikk kan bli enklere. Lykke til med tr?r og venner;)

Tiram
Troop
*

« Reply #5 on: March 13, 2010, 09:13:16 AM »

*sjekker inn*

Bra m?te p? torsdag! Vi diskuterte noen ideer for T?yen p? veien hjem ... Wink

--
Revolusjonen kjem! Hurra!
Kali
Norway GGs
Troop
*

« Reply #6 on: April 07, 2010, 08:02:53 PM »

Dessverre s? jeg ikke meldingen i tide, s? jeg kunne ikke komme, men jeg h?per det blir noe mer av. Vil gjerne h?re hva dere kom frem til og s?nt ogs?. Hvem er det som har blitt formell eller uformell leder for Geriljagartnerne i Oslo?

x x x x
Kali
Marina
Troop
*

« Reply #7 on: June 01, 2010, 07:36:24 PM »

Hei!

Jeg vil ogs? v?re med og plante ut og rundt Oslo!

Hvem driver GG i Norge igjen?
annhild
Troop
*

« Reply #8 on: October 20, 2010, 11:14:47 AM »

Flyttet tilbake tilbake til Norge for snart fire ?r siden etter et lengre opphold i London. H?rte om GG der. N? bor jeg p? Fetsund og har min egne store hage (som endelig begynner ? bli fruktbar etter lang tid som brakk), men kjenner at jeg har en liten gerijasoldat i meg. Vurderer ? ta meg til rette i rundkj?ring p? Fetveien, men vet at Oslo trenger dette mye mer. Hva med Groruddalen? N? er vel ikke hageaktiviteten p? topp n?, men er det noen med sovende planer for v?ren kan det v?re at jeg henger meg p?.
DDT
Troop
*

« Reply #9 on: March 26, 2011, 05:43:09 PM »

Hej !

Jag flyttar upp till Oslo om en vecka. jag t?nkte k?ra lite gerilla. Har med en p?se med diverse fr?n och massvis med ide?r. ?r det n?gon som ?r sugen p? att h?nga med? H?r av er !

/D

Vivez san temps mort !
Pages: 1 Go Up Print 
« previous next »
Jump to:  

Login with username, password and session length