Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
July 24, 2017, 11:44:11 AM
Home Help Search Login Register
News: Welcome to the GuerrillaGardening.org Community, a place for guerrillas and wannabe guerrillas from around the world. Enlist with a username and password to share your guerrilla gardening plans, activity and advice. Find support or just go for it solo, sow the seed and get something growing. Click here to return to the home page: www.GuerrillaGardening.org

You can also connect with people at the GuerrillaGardening.org Facebook group here: http://www.facebook.com/guerrillagardening

TIP: To get alerts to replies to your messages click PROFILE then click "Look and Layout Preferences" on the left hand side menu. There is a check box to get alerts, and a check box to see recent posts at the top.

+  guerrillagardening.org
|-+  Regional Boards
| |-+  Netherlands
| | |-+  Haarlem?
0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 Go Down Print
Author Topic: Haarlem?  (Read 5317 times)
Madeliefje
Troop
*

« on: April 04, 2009, 01:47:03 PM »

Iemand zin om bloemen te planten in Haarlem???
Ik heb het vorigjaar geprobeerd, allemaal zaadjes bij de gevels gestrooid in mijn straat... maar ze hebben het niet gered  Undecided
pluknroos
Troop
*

« Reply #1 on: April 09, 2009, 09:13:06 AM »

Hey,
klinkt leuk.. waar in Haarlem precies? of staat dat nog niet vast.

Groetjes
bruinevoeten
Guest
« Reply #2 on: April 14, 2009, 09:40:45 PM »

Wie wat waar wanneer, ik doe mee!

In Lisse heb ik een 3 kilo zak hennep zaad rond gestrooid. Nog niets van gezien. Ben bang dat zaaien alleen niet genoeg is.
Ben nu zonnebloemen aan het kweken om hele planten, te kunnen planten...

Tot horens!
Maki
Troop
*

« Reply #3 on: April 20, 2009, 04:32:32 PM »

Hoi 'bruinevoeten' leuk Lisse, daar heb ik jaaaren in de buurt gewoont!

Het ligt er denk ik ook aan waar je de zaadjes strooit: de gemiddelde berm wordt in Lisse platgespoten met troep ivm de bloembollenteelt   Undecided Ik ben in elk geval benieuwd of je zonnebloemen meer succes zullen hebben, als ik weer eens bij mijn ouders ben en er een zie staan zal ik aan je denken  Wink
pluknroos
Troop
*

« Reply #4 on: April 21, 2009, 02:54:23 PM »

Coool..  8)zonnebloemen zijn moooi.
Er is ook internationale sunflower-day op 1 Mei.. ook leuk om aan mee te doen.

Dus 1 Mei, haarlem, tijd ??

Klinkt goed?
bruinevoeten
Guest
« Reply #5 on: April 23, 2009, 01:06:28 PM »

Ja die zonnenbloemen houden wel van dit weer. Hebben nu al grotere bladeren dan hun kiemblaadjes nog even en dan planten. Dus Maki binnekort zie je die gele koppies verschijnen!
En 1 mei klinkt goed! Haarlem wat te zaaien mee...

Uurtje of 12 ? En waar? haarlem is a big place  Wink

Groetn!
Pages: 1 Go Up Print 
« previous next »
Jump to:  

Login with username, password and session length