Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
September 19, 2014, 02:46:49 AM
Home Help Search Login Register
News: Welcome to the GuerrillaGardening.org Community, a place for guerrillas and wannabe guerrillas from around the world. Enlist with a username and password to share your guerrilla gardening plans, activity and advice. Find support or just go for it solo, sow the seed and get something growing. Click here to return to the home page: www.GuerrillaGardening.org

You can also connect with people at the GuerrillaGardening.org Facebook group here: http://www.facebook.com/guerrillagardening

TIP: To get alerts to replies to your messages click PROFILE then click "Look and Layout Preferences" on the left hand side menu. There is a check box to get alerts, and a check box to see recent posts at the top.

+  guerrillagardening.org
|-+  Regional Boards
| |-+  Germany
| | |-+  Hannover
| | | |-+  Hannover nat?rlich "bunter" machen
0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 Go Down Print
Author Topic: Hannover nat?rlich "bunter" machen  (Read 2783 times)
sunforalls
Guest
« on: August 23, 2008, 08:54:52 PM »

Liebe Forenmitglieder,

ich bin "auf die Pflanze" gekommen  Smiley

Mein Balkon reicht mir mittlerweile nicht mehr aus.

Vor meinem Balkon habe ich schon im Fr?hjahr Zwiebeln eingepflanzt, heute habe ich in der D?mmerung meine ausgebl?hten Nelken in einen freien Platz Erde gesetzt: auf dass sie n?chstes Jahr jeden erfreuen werden, der daran vorbeil?uft  Smiley

Neben unserer Haust?r (ich wohne in einem Mehrfamilienhaus) habe ich gerade als K?bel-Pflanze Bartnelken gepflanzt, vorher Lupinen: entgegen aller "Unken-Rufe" der Mitbewohner wurde bisher weder der K?bel geklaut noch sich an den Pflanzen "vergangen"  Wink

Ich w?rde gerne meine Pflanz-Aktivit?ten weiter ausbreiten, da es meiner Meinung nach eine absolute Bereicherung des Alltags darstellt, eine Brachfl?che bepflanzt zu sehen  Smiley !!!!

Viele Gr??e
Tina
sunforalls
Guest
« Reply #1 on: August 23, 2008, 09:20:28 PM »

Smiley
Pages: 1 Go Up Print 
« previous next »
Jump to:  

Login with username, password and session length